Panier (0)
Fermer

On recommande

Ajouter
25.00 €
Ajouter
30.00 €
Ajouter
30.00 €
Ajouter
40.00 €
Ajouter
30.00 €
Ajouter
21.00 €
Ajouter
25.00 €
Ajouter
30.00 €
Ajouter
22.00 €
0.00 € — CONTINUER

Merci!

Votre inscription est terminée!

Voir la page produit →

Sélectionnez d'abord une taille

Description

Détails

PART TIME | ADMINISTRATIVE ASSISTANT

Bellerose is an ever-evolving and growing Belgian fashion brand with an international focus, strong online presence, and 24 owned & operated stores.

 

Since 1989, Bellerose has been doing things in our own unique way. Inspired by the world around us, rooted in tradition, but always decidedly moving forward. We love working with new talents that reflect the brand personality: dynamic, passionate, versatile, and creative. We believe in giving people room to grow, and presenting them with the right challenges so that they can progress together with us, as a brand, and as a team. An open mind and an open heart, with a sense of priority and a healthy autonomy will get you a long way already.

 

FUNCTIEBESCRIJVING

Je rapporteert aan de HR Manager en staat in voor verschillende administratieve taken.

 

Je verantwoordelijkheden zijn:

 

  1. Human Resources / Legal :
  • personeelsadministratie nauwgezet en doeltreffend opvolgen
  • de verloning voor België, Nederland, Frankrijk voorbereiden
  • vacatures online plaatsen en eerste screening maken
  • facturen nakijken en goed-/afkeuren

 

  1. Retail :
  • uitzendkracht contracten voorbereiden en uren valideren
  • interne database up-to-date houden
  • content creëren, in samenwerking met de andere diensten en op basis van de planning van de Retail Manager, voor onze communicatie-toel
  • Cegid back office opvolgen (updaten verkopers in de kassa, updaten VIP lijsten, correctie kastickets waar nodig, opvolging out of stock verkopen enz.)

 

 

  1. Vertalingen

 

  1. Tot slot ben je ook de back-up van ons onthaal:
  • actief zorgen voor een goed onthaal van onze bezoekers en een correcte verwerking van telefonische oproepen
  • de agenda van onze vergaderzalen organiseren
  • de opvolging van de economaat en catering waarborgen
  • de post - dispatching, frankering en verzending - beheren

 

PROFIEL

  • Heb je uitstekende organisatorische & administratieve vaardigheden?
  • Stiptheid & polyvalentie maken deel uit van je kwaliteiten ?
  • Beheer je informaticaprogramma’s ?
  • Wil je deeltijds werken?
  • Ben je perfect tweetalig Nederlandstalig/Frans met een heel goede kennis van het Engels ?

 

      Intéressé ? Rejoignez nos équipes !

      Merci !

      Une erreur s'est produite, veuillez réessayer.

      Livraison gratuite

      Dans la plupart des pays de l'UE à partir de 100€.*

      Retours gratuits

      Jusqu'à 30 jours pour retourner vos articles.*

      Paiement sécurisé

      Plusieurs options de paiement possible.

      Service clientèle

      Du lundi au vendredi : de 9h à 16h
      Écrivez-nous