Winkelmandje (0)
Sluiten

We raden aan:

Toevoegen
25.00 €
Toevoegen
30.00 €
Toevoegen
30.00 €
Toevoegen
40.00 €
Toevoegen
30.00 €
Toevoegen
21.00 €
Toevoegen
30.00 €
Toevoegen
30.00 €
Toevoegen
22.00 €
0.00 € — VERDER

Dankjewel!

Je inschrijving is nu voltooid!

Bekijk productpagina →

Selecteer eerst een maat

Omschrijving

Details

STAGE - CUSTOMER SERVICE B2B & LOGISTICS - 35H

Bellerose is een steeds evoluerend en groeiend Belgisch modemerk met een internationale focus, een sterke online aanwezigheid en 21 winkels. We worden ook verkocht in meer dan 700 multimerk winkels in meer dan 30 landen over de hele wereld.

Sinds 1989 doet Bellerose dingen op onze eigen unieke manier. Geïnspireerd door de wereld om ons heen, geworteld in traditie, maar altijd beslist vooruitstrevend. We werken graag met nieuwe talenten die de persoonlijkheid van het merk weerspiegelen: dynamisch, gepassioneerd, veelzijdig en creatief. We geloven erin mensen de ruimte te geven om te groeien en ze de juiste uitdagingen te bieden, zodat ze samen met ons, als merk en als team, vooruitgang kunnen boeken. Met een open geest en een open hart, met gevoel voor prioriteit en een gezonde autonomie kom je al een heel eind.

 

We zijn op zoek naar een stagiair(e) voor onze afdeling Klantenservice B2B & Logistiek. Als nieuwe administratieve medewerker omvat jouw takenpakket o.a.:

  • Het verzekeren van een voortreffelijke klantenervaring: je bent het eerste aanspreekpunt voor onz B2B-klanten.
  • Het afhandelen van vragen en het oplossen van problemen via zowel e-mail als telefoon.
  • Beheer van de orderportefeuille, inclusief herbevoorrading en omruilingen.
  • Het opstellen en beheren van de leveringsplanning.
  • Intensief samenwerken met collega’s binnen het team.
  • Oplossen van leveringskwesties met betrekking tot exportzendingen en Bellerose winkelzendingen.
  • Integratie van de ‘In & Out’ bestanden van onze logistieke partner om een naadloze voorraadsynchronisatie tussen onze systemen te waarborgen.

 

Profiel

Essentiële vaardigheden en kwalificaties zijn onder andere:

  • Administratieve of commerciële studieachtergrond.
  • Kennis van Microsoft Office-suite.
  • Vloeiend Engels spreken. Kennis van Frans en Nederlands is een pluspunt.
  • Sterke communicatieve vaardigheden.
  • Sterke administratieve vaardigheden, nauwkeurig en goede persoonlijke organisatie.
  • Autonoom, proactief, leergierig door goede vragen te stellen en de processen te begrijpen.
  • Teamspeler en geduldig.

 

Aanbod

  • Een inclusieve internationale omgeving waar mensen met verschillende achtergronden, levensstijlen en nationaliteiten graag samenwerken.
  • Vlakke hiërarchieën en korte communicatieprocessen.
  • Flexibiliteit en autonomie: flexibele werktijden.
  • De mogelijkheid om input te geven en jezelf te ontwikkelen binnen ons bedrijf.
  • Activiteiten op kantoor: yoga, raclette in de winter, bbq in de zomer.


Locatie:
Groot-Bijgaarden
Werkweek: Voltijds
Startdatum: vanaf juli 2024
Periode: min. 4 maanden, max. 6 maanden
Stageconventie via school is vereist.

 

Herken je jezelf in dit profiel en wil je deel uitmaken van een dynamisch en gepassioneerd team in een groeiend bedrijf? Solliciteer dan hier =>

Interesse? Kom bij ons team!

Bedankt!
We contacteren je snel.

Er ging iets mis, probeer opnieuw.

Gratis levering

In de meeste EU-landen vanaf 100€.*

Gratis retourneren

Tot 30 dagen om je artikelen terug te sturen.*

Veilige betaling

Meerdere betalingsmogelijkheden.

Klantenservice

Maandag-vrijdag: 9AM-4PM
Schrijf ons