Winkelmandje (0)
Sluiten

Misschien heb je interesse in...

Toevoegen
30.00 €
Toevoegen
30.00 €
Toevoegen
40.00 €
Toevoegen
30.00 €
Toevoegen
21.00 €
Toevoegen
25.00 €
Toevoegen
30.00 €
Toevoegen
22.00 €
0.00 € — VERDER

Thank you!

Your subscription is now completed!

Please select a size first

Omschrijving

Details

Show more

View product page →

SENIOR MERCHANDISE PLANNER & DATA ANALYST - BRUSSELS - 35H

Department: Supply Chain and Data Analysis

Functieoverzicht:

De Senior Merchandise Planner & Data Analyst speelt een centrale rol in onze supply chain-activiteiten en houdt toezicht op verschillende aspecten, van collectieplanning tot verkoopstrategieoptimalisatie en data gestuurde besluitvorming. In deze functie, waarin je rechtstreeks rapporteert aan de Chief Data Officer, werk je samen met multifunctionele teams om bedrijfsgroei te stimuleren en de efficiëntie te verbeteren.

Belangrijkste verantwoordelijkheden:

Merchandise Planner:

  • Samenwerken met stylisten en productieteams om het collectieplan te maken en te verfijnen.
  • Voorspellen van de vraag op productniveau voor verschillende kanalen voordat productieorders worden geïnitieerd.
  • Bijhouden en bijwerken van voorraadprognoses op categorieniveau om open-to-buy te beheren.
  • Identificeren van best verkopende artikelen en het vergemakkelijken van nabestellingen in het seizoen.
  • Verkoopstrategieën ontwikkelen en prijskortingen bepalen voor elk product tijdens het verkoopproces.

Gegevensanalist:

  • Verzamelen, analyseren en valideren van gegevens uit verschillende systemen en distributiekanalen (Digital, Supply Chain, Wholesales, Retail, Customer Care)
  • De relevantie van gegevens voor de organisatie begrijpen en de prestaties vergelijken met historische gegevens
  • Indien nodig samenwerken met cross-functionele teams om specifieke onderwerpen te onderzoeken.
  • Analyseren en vergelijken van trends in de sector met concurrenten.
  • Proactief mogelijkheden identificeren voor voortdurende verbetering om de voorspelbaarheid en actiebereidheid te verbeteren.

Vereisten:

  • Diepgaand begrip van de unieke kenmerken van onze drie distributiekanalen (Retail, E-commerce en Wholesale) om bruikbare inzichten te verkrijgen.
  • Vaardigheid in data-analyse, inclusief het vermogen om door verschillende systemen en tools te navigeren.
  • Ervaring in teammanagement is een groot voordeel.
  • Uitstekende interpersoonlijke en communicatieve vaardigheden om effectief samen te werken met diverse belanghebbenden.
  • Sterke zelfmotivatie en het vermogen om zelfstandig te werken, prioriteiten te stellen en deadlines te halen.
  • Nieuwsgierigheid en proactiviteit zijn zeer gewaardeerde eigenschappen binnen onze organisatie.

Interested? Join our team!

Thank you!
We’ll contact you asap if you’re « the one ».

An error has occurred, please try again.