I. ALGEMENE INFORMATIE
OMWILLE VAN DE HUIDIGE GEZONDHEIDSSITUATIE, HEBBEN WE ONZE RETOURTERMIJN VERLENGD.
Onze winkels in België en Nederland zijn nog open, enkel op afspraak. Onze winkels in Frankrijk zijn tot nader order gesloten.
Momenteel verzenden we gratis naar de meeste landen. We hebben onze retourtermijn verlengd van 14 dagen naar 2 maanden. Retourneren in de winkels is nog steeds mogelijk, enkel op afspraak.
HOE KAN IK BELLEROSE BEREIKEN?
Voor vragen over een online geplaatste bestelling, kan je ons contacteren op +32 (0) 2 481 53 87 van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 16.00 uur, of je kan ons een mailtje sturen op shop@bellerose.be.
Voor alle andere vragen kan je contact opnemen met het onthaal op +32 (0) 2 481 53 60 van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 12.30 uur en van 13.00 tot 16.30 uur, of je kan ons een e-mail sturen op info@bellerose.be.
Je kan ook ook een Instagram-commentaar achterlaten met je vraag. We nemen dan zelf zo snel mogelijk contact met je op.
HOE KAN IK ME INSCHRIJVEN VOOR DE NIEUWSBRIEF?
Op deze pagina vind je onderaan een vakje waarin je je e-mailadres kan invullen, net naast ‘Inschrijven op onze nieuwsbrief’.
HOE KAN IK MIJN VERGETEN WACHTWOORD OPNIEUW INSTELLEN?
Op deze pagina vind je onderaan een vakje waarin je je e-mailadres kan invullen, net naast ‘Inschrijven op onze nieuwsbrief’.
II. BETALING
WELKE BETAALMETHODEN KAN IK GEBRUIKEN OM TE BESTELLEN?
Op dit moment kan je bij ons betalen met Paypal, Bancontact, Maestro, Ideal, Mastercard, Visa, Apple Pay en American Express.
IS HET VEILIG OM MIJN KREDIETKAART TE GEBRUIKEN OP JULLIE WEBSITE?
Om ervoor te zorgen dat jouw betalingen veilig zijn, werken we met Stripe. Het door hen gebruikte beveiligingssysteem is wereldwijd één van de meest betrouwbare en veilige systemen. Bellerose heeft geen toegang tot de vertrouwelijke betalingsgegevens van onze klanten en slaat deze gegevens ook niet op.
III. VERZENDINGEN
WANNEER ZAL MIJN BESTELLING VERZONDEN WORDEN?
Bestellingen die op voorraad zijn, verzenden wij meestal binnen 24 uur na de betaling en dat van maandag tot en met vrijdag. Het kan hooguit 4 werkdagen duren voor wij jouw bestelling verzenden.
HOEVEEL BETAAL IK VOOR DE VERZENDING?
In de EU:
- Gratis verzending voor alle bestellingen van meer dan €100.
- voor bestellingen onder €100 in:
- België, Nederland, Frankrijk & Duitsland: vanaf een bedrag van €10
- Andere landen binnen de Europese Unie: vanaf een bedrag van €20
In het Verenigd Koninkrijk:
- Bestellingen onder €300: €30 (verzendkosten & belastingen incl.)
- Bestellingen boven €300: gratis verzending
WELKE VERZENDMETHODEN GEBRUIKT BELLEROSE?
- Voor België gebruiken we bpost.
- Voor Frankrijk gebruiken we Colissimo.
- Voor Nederland gebruiken we PostNL.
- Voor Spanje, Italië en het Verenigd Koninkrijk gebruiken we UPS.
- Voor andere EU-landen gebruiken we GLS.
NAAR WELKE LANDEN KUNNEN WE BESTELLINGEN VERZENDEN?
We verzenden bestellingen naar alle landen binnen de Europese Unie: België, Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Nederland, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië en Zweden.
We verzenden ook naar het Verenigd Koninkrijk.
IS HET OOK MOGELIJK OM TE BESTELLEN VANUIT EEN ANDER LAND?
Voorlopig verzenden we alleen naar de hierboven vermelde landen, maar we werken aan een uitbreiding, zodat dit in de toekomst ook mogelijk wordt voor andere landen. Stuur ons gerust een e-mail voor meer informatie op shop@bellerose.be.
KRIJG IK EEN TRACKINGNUMMER?
Ja, zodra jouw bestelling is verwerkt en verzonden, sturen we je een trackingnummer.
WAT ALS MIJN TRACKINGNUMMER NIET WERKT?
We sturen je een bevestiging wanneer jouw bestelling is verzonden. Houd er rekening mee dat deze informatie binnen 24 uur kan worden bijgewerkt. Neem contact met ons op als je meer vragen hebt over je trackingnummer via shop@bellerose.be of per telefoon + 32 (0)2 481 53 87.
IV. RETOURNEREN & OMRUILEN
WAT IS UW RETURN POLICY?
Omwille van de huidige gezondheidssituatie, hebben we besloten om de retourtermijn te verlengen van 14 dagen naar 2 maanden, of langer indien nodig. Zorg er altijd voor dat de artikelen nog steeds alle originele labels en etiketten hebben en dat ze ongedragen, ongewassen en onbeschadigd zijn.
Retourzendingen zijn gratis in de volgende landen: België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Ierland, Italië, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Polen, Portugal en Spanje. We werken er hard aan om deze vrije retourzone verder uit te breiden.
Je vindt een gratis retouretiket in jouw bestelling.
Retourzendingen zijn niet gratis in het Verenigd Koninkrijk.
Als je vragen hebt over je aankoop of retour, of je wilt graag een artikel ruilen, neem dan contact met ons op via e-mail op shop@bellerose.be of telefonisch op het nummer + 32 (0)2 481 53 87.
HOE RETOURNEER IK EEN ARTIKEL?
Stuur jouw retourzending naar het volgende adres:
Zorg ervoor dat alle items nog steeds de originele tags en labels hebben en dat ze ongedragen, ongewassen en onbeschadigd zijn. Vergeet niet om het retourformulier in te vullen.
Stop het artikel terug in de originele verpakking (schoenendoos, plastic zak, enz.) en verpak het vervolgens in een stevige doos (de originele Bellerose-doos of iets dergelijks). Zorg ervoor dat de doos goed dicht is en kleef het retouretiket dat bij jouw bestelling werd geleverd, op de buitenkant van het pakket.
Breng je retourpakket naar één van de pakketwinkels van bpost, UPS, GLS, PostNL of Colissimo. Goed om te weten: je kan meerdere bestellingen in één doos retourneren. Kleef één retouretiket op de buitenkant van het pakket en stop het andere retouretiket in de doos.
KAN IK MIJN BESTELLING RETOURNEREN OF OMRUILEN VIA JULLIE WINKELS?
Wij accepteren nu ook retouren in onze winkels en dat onder dezelfde voorwaarden als de online retournering. Dit betekent dat je ook in onze winkels kunt retourneren of kan ruilen voor een andere maat. Dit is voorlopig nog niet mogelijk in Spanje.
HOE LANG DUURT HET VOORDAT IK MIJN GELD TERUGKRIJG?
Wij verwerken je retourzending van zodra wij deze ontvangen hebben. De terugbetaling gebeurt binnen de 2 weken na de ontvangst van je retourzending in ons magazijn.
V. E-RESERVERING
HOE KAN IK EEN ARTIKEL IN DE WINKEL RESERVEREN?
Wanneer je online een artikel vindt dat je graag zou willen reserveren in één van onze fysieke winkels, klik je simpelweg op ‘Reserveer in de winkel’. Selecteer vervolgens de winkel waar je naartoe wilt gaan (en die het artikel op vooraad heeft) en vul jouw contactgegevens in. Je wordt dan via e-mail op de hoogte gehouden. Houd er rekening mee dat deze service alleen beschikbaar is in onze eigen Bellerose-winkels, niet in multimerkenboetieks die het merk Bellerose verkopen.
Een reservering is gratis en kan worden gedaan zonder enige verplichting tot aankoop.
Reserveringen zijn niet mogelijk tijdens de solden of tijdens periodes met promoties.
HOE LANG KAN IK EEN ARTIKEL IN DE WINKEL RESERVEREN?
Natuurlijk kan dat! Klik op ‘Mijn reservering annuleren’ in één van de automatische e-mails die je zal ontvangen.
KAN IK MIJN E-RESERVERING ANNULEREN?
Natuurlijk kan dat! Klik op ‘Mijn reservering annuleren’ in één van de automatische e-mails die je zal ontvangen.
KAN IK MEERDERE KLEDINGSTUKKEN RESERVEREN?
Ja, maar houd er rekening mee dat één artikel gelijk is aan één reservering. Je kan maximum drie items reserveren (dat betekent dat je drie gelijktijdige reserveringen kan hebben in de winkel).
VI. CADEAUKAARTEN
We hebben twee soorten cadeaukaarten:
De in-store cadeaukaart. Deze kunnen worden gekocht in onze winkels, voor een waarde die je zelf kiest. Houd er rekening mee dat deze alleen in de winkel kan worden gebruikt maar niet online op onze webshop.
De online cadeaukaart is online te koop en kan alleen gebruikt worden voor online bestellingen. Let op: de online cadeaukaart bestaat uit een e-mail met een persoonlijke code. Er is op dit moment geen fysieke kaart gekoppeld aan de online cadeaukaart. Cadeaukaarten kunnen niet worden geretourneerd of terugbetaald.