Bellerose is een groeiend Belgisch modemerk met een internationale focus, een sterke online aanwezigheid en 20 eigen winkels. Sinds 1989 blijven we bij Bellerose evolueren op onze eigen unieke manier. Geïnspireerd door de wereld om ons heen, geworteld in traditie, maar altijd resoluut in beweging.
We werken graag met nieuwe talenten die de persoonlijkheid van het merk weerspiegelen: dynamisch, gepassioneerd, veelzijdig en creatief. Wij geloven erin mensen de ruimte te geven om te groeien en hen de juiste uitdagingen voor te leggen zodat ze samen met ons, als merk en als team, vooruitgang kunnen boeken.
We zijn momenteel op zoek naar een nieuw talent om onze afdeling E-Commerce te versterken voltijds voor een periode van 6 maanden (december 2023-mei 2024)
Verantwoordelijkheden:
- Leveren en implementeren van strategieën en het activiteitenplan van de markt gedefinieerd door de e-commerce/IT & Marketing afdelingen om de activiteiten van de E-Commerce B2C kanalen (Website & Mobiel) voor de website www.bellerose.be te stimuleren.
- Ondersteunen van e-commerce campagne operaties (opzetten, testen en activeren) inclusief ondersteuning van seizoensgebonden campagnes & optimalisatie van permanente website content om commerciële doelstellingen te bereiken, zorgen voor een consistent, contextueel & relevant klanttraject op alle e-commerce platforms (inclusief desktop en mobiel)
- Zorgen voor een flexibele, bug vrije gebruikerservaring op de website volgens de Customer Brand-richtlijnen.
- Ondersteun incident management voor elk groot probleem dat van invloed is op de conversieratio.
- Implementeren van de SEO optimalisatie strategie op de website: Trefwoordonderzoek, implementatie van de SEO-aanbevelingen, maandelijkse analyse en verbetermaatregel,...
- Werk dagelijks samen met het e-commerce/IT team en nauw in samenwerking met de Marketing, CRM, CCS (Call Centre) en logistieke teams om de inhoud ...
- Ondersteuning van de tweedehands website : website optimalisatie.
- Analyseer de evolutie van het verkeer en de verkoop in Google Analytics en in onze eigen BI-tool en stel manieren voor om het conversiepercentage te verbeteren.
Profiel:
- Digital native
- Minstens 3+ jaar ervaring in een snelgroeiend e-Commerce bedrijf.
- Relevant diploma met sterke web kennis en -ervaring
- Kennis van CMS-platform(s) is verplicht (kennis van Shopify Plus is een pluspunt).
- Technische kennis, waaronder een goed begrip van HTML, CSS, Javascript en Shopping feed-structuren.
- Gemotiveerd om meerdere lopende projecten tot een goed einde te brengen met oog voor detail.
- Nauwkeurigheid, betrouwbaarheid en waakzame aandacht voor detail.
- Op je gemak met IT-technologieën en architectuur
- Bewezen staat van dienst in het leveren van end-to-end gebruikerservaringen in een digitale context
- Sterke organisatorische vaardigheden
- Projectgericht en innovatiegericht
- Vloeiend Engels en Frans is verplicht, Nederlands is een pluspunt.
- Begrip van Google Analytics
- Je moet van mode houden en kennis hebben van de industrie
Aanbod:
- Een inclusieve internationale omgeving waar mensen met verschillende achtergronden, levensstijlen en nationaliteiten graag samenwerken
- Vlakke hiërarchieën en korte communicatieprocessen.
- Flexibiliteit en autonomie: thuiswerk en flexibele werktijden.
- Competitief salarispakket op basis van je ervaring.
- Extra voordelen: maaltijdcheques, deelname in transportkosten.
- Activiteiten op kantoor: Yogalessen, georganiseerde lunches, ...
Herken je jezelf in dit profiel en wil je deel uitmaken van een dynamisch en gepassioneerd team in een groeiend bedrijf? Solliciteer dan hier =>