Bellerose is een groeiend Belgisch modemerk met een internationale focus, een sterke online aanwezigheid en 20 eigen winkels. Sinds 1989 blijven we bij Bellerose evolueren op onze eigen unieke manier. Geïnspireerd door de wereld om ons heen, geworteld in traditie, maar altijd resoluut in beweging.
We werken graag met nieuwe talenten die de persoonlijkheid van het merk weerspiegelen: dynamisch, gepassioneerd, veelzijdig en creatief. Wij geloven erin mensen de ruimte te geven om te groeien en hen de juiste uitdagingen voor te leggen zodat ze samen met ons, als merk en als team, vooruitgang kunnen boeken.
We zijn momenteel op zoek naar een nieuw talent om onze afdeling Logistiek en Klantenservice B2B fulltime te versterken voor een periode van 5 maanden (januari 2024-mei 2024)
Verantwoordelijkheden:
- Zorgen voor een ultieme klantervaring. Je bent het aanspreekpunt voor onze B2B klanten.
- Je voert vragen uit en lost problemen op via e-mail en telefoon.
- Beheer van de orderportefeuille, herbevoorrading en omruilingen.
- Beheer van de leveringsplanning.
- Je werkt nauw samen met je collega's.
Profiel:
- Administratief of commercieel bachelorsdiploma.
- Kennis van Microsoft Office-suite.
- Vloeiend in Engels en Frans. Kennis van Nederlands en Spaans is een pluspunt.
- Sterke communicatieve vaardigheden.
- Sterke administratieve vaardigheden, nauwkeurig en goede persoonlijke organisatie.
- Autonoom, proactief, leergierig door goede vragen te stellen en de processen te begrijpen.
- Teamplayer, stressbestendig & geduldig.
Aanbod:
- Een inclusieve internationale omgeving waar mensen met verschillende achtergronden, levensstijlen en nationaliteiten graag samenwerken.
- Vlakke hiërarchieën en korte communicatieprocessen.
- Flexibiliteit en autonomie: thuiswerk en flexibele werktijden.
- Competitief salarispakket op basis van je ervaring.
- Extra voordelen: maaltijdcheques, deelname in transportkosten
- Activiteiten op kantoor: Yogalessen, georganiseerde lunches, ...